Personlig utveckling Anderstorp

Personlig utveckling Anderstorp

Känner du dig osäker på vad personlig utveckling egentligen är? Vill du få en tydligare bild av vad det innebär och hur du kan jobba med det i ditt eget liv? Bor du i eller i närheten av Anderstorp kan du kontakta mig för Personlig utveckling och flera andra tjänster!

Ett gratis förslag!

Personlig utveckling i Anderstorp - Boka tid idag

See the Life in U för dig som vill skapa lugn i stress och konflikter

Jag arbetar som en professionell konsult i Bioneuroemoción® och jag erbjuder personliga samtal online för att du ska kunna få syn på orsaken till dina känslomässiga blockeringar. Under vårt samtal öppnas en möjlighet till en annan vinkel som stöttar dig i att bli mer aktiv i hur du möter dina utmaningar samt lära dig mer om Personlig utveckling och liknande. Hur skulle ditt liv påverkas om du kunde se dina utmaningar med nya ögon Målet med arbetet är att stärka ditt känslomässiga välbefinnande och stötta din personliga utveckling. Bioneuroemoción® ersätter inte psykoterapi utan fokuserar på personlig utveckling och jag erbjuder detta till dig från till exempel Anderstorp!

See the Life in U

Välmående och personlig utveckling anpassad efter dig!

Jag har lagt 17 år på min utbildning och har både diplom och master Mina tjänster prissätts per konsultation Boka din konsultation i dag

Hur går processen till?

Kära du,Du som finns i Anderstorp eller i flera andra områden är varmt välkommen att boka en Bioneuroemoción ® konsultation med mig Davinia.

 

Först av allt vill jag gratulera dig till att du söker nya vägar för att må bättre förstå dig själv och växa som medveten människa.Världen behöver fler stunder av medvetenhet i våra liv❤.

Jag vill gärna ge dig en bild av vad en konsultation går ut på.Känslor är ett sätt för kroppen att kommunicera med det som finns runt omkring.Känslor är viktiga för att vi ska kunna agera och uppträda i vår vardag.Det blir svårt när du inte förstår varför känslorna är så starka men de ändå hindrar dig från att gå dit du vill.Det kan ta formen av blockeringar rädslor överdrivna reaktioner beteenden du inte förstår upprepningar av felaktiga beslut med mera.När du försöker gå åt ett håll men känslorna hela tiden knuffar dig åt ett annat.

 

Vårt gemensamma arbete i konsultationen delas in i 3 steg:

1. Det du söker hjälp för i konsultationen: Du börjar med att berätta vad du själv upplever som ditt problem. Det är bra att veta att problemet du berättar om ofta döljer något djupare vi människor luras lätt av våra egna försvar särskilt när vi är stressade. Min uppgift är att hjälpa dig att se sanningen bakom det du omedvetet döljer för dig själv. Hur går det till Kroppen visar alltid vad som egentligen pågår.Genom frågor och uppmärksamhet på ditt kroppsspråk använder jag NPL som verktyg.Det är inte konstigt att känna obekväma känslor när vi närmar oss det som är sant.Jag finns där med dig under hela processen du kan slappna av så gott du kan och låta dig hållas av processen.Det är helt normalt med de psykiska försvar vi kommer att möta tillsammans.Jag hjälper dig att sätta ord på försvaren så att du själv kan upptäcka dem❤

2. När den verkliga orsaken kommer fram utforskar vi vilket budskap den har till dig. Du kommer att förstå den delen av dig själv på ett helt nytt sätt. Du ser hur den här informationen har formats i ditt liv och blir medveten om delar av dig själv som du tidigare inte haft ord för men som funnits i ditt undermedvetna.

3. Vi kommer att se hur allt detta påverkar dig här och nu och hur du genom att förstå det vi såg i del två kan se lösningar på ditt problem💚🌱

 

Slutligen vill jag ge dig några viktiga riktlinjer inför en Bioneuroemoción ® konsultation:

1. Försök att inte fastna i det som ligger vid sidan av. Håll dig kort och konkret när du svarar. Behovet att tala om allt omkring problemet är en del av det mentala skyddet. Det är viktigt för processen att du svarar direkt på frågorna.

2. Tala i nutid och så objektivt du kan. Vi vill undvika andra och tredje gradens språk där du bara förklarar och tycker. Försök beskriva situationen som rena fakta utan att anta att jag redan förstår hela sammanhanget. Om du faller in i förklaringar påminner jag dig vänligt det är helt naturligt. .

3. Att känna sig obekväm under samtalet är en naturlig del av processen. Det visar att vi närmar oss känslor som du en gång behövde dölja för att skydda dig. Jag finns där hela tiden och jag vet hur det känns eftersom jag har varit igenom det själv. Du är trygg hos mig och om du av någon anledning vill avsluta resan så respekterar jag det fullt ut. Jag går inte dit du inte vill.

 

Känslor är skapade för att röra sig genom oss och uttryckas.När de inte får komma ut kan de sätta sig som rädslor undvikanden eller långvariga besvär i kroppen.Smärtan har du redan gått igenom det som är kvar är minnet och minnet kan vi möta från en annan vinkel.På så sätt kan något tungt kännas lättare mindre färgat av förbittring och ibland fyllt av ny värme och kärlek💚🌱

 

Tack för att jag får följa med dig på din resa gällande Personlig utveckling och självkännedom.Det finns ett liv du längtar efter och det väntar tålmodigt på dig😉

Med värme,

Davinia Andersson

innehavare av Master i Bioneuroemotion®

Låt mig varsamt vägleda dig idag

Ett gratis förslag!