Personlig utveckling Gamla Ö

Personlig utveckling Gamla Ö

Har du funderat på vad personlig utveckling egentligen är? Vill du veta hur du kan använda personlig utveckling för att växa i ditt liv? Bor du i eller i närheten av Gamla Ö kan du kontakta mig för Personlig utveckling och flera andra tjänster!

Ett gratis förslag!

Personlig utveckling i Gamla Ö - Boka tid idag

See the Life in U med skräddarsydda upplägg för stress och konflikter

Jag är en professionell konsult i Bioneuroemoción® och erbjuder personliga samtal online med målet att du ska kunna identifiera mönstren bakom till dina känslomässiga blockeringar. Under vårt samtal får du ett nytt perspektiv som ger dig kraft att ta ett mer aktivt ansvar för dina utmaningar och också utforska Personlig utveckling och andra närliggande arbetssätt. Hur skulle det kännas att förändra din uppfattning och se dina utmaningar ur ett bredare perspektiv Målet med arbetet är att stärka ditt känslomässiga välbefinnande och stötta din personliga utveckling. Bioneuroemoción® är inte psykoterapi utan ett arbetssätt för personlig utveckling och du kan ta del av detta även om du bor i till exempel Gamla Ö.

See the Life in U

Välmående och personlig utveckling med mjuka steg!

Jag har lagt 17 år på min utbildning och har både diplom och master Varje pris är satt per konsultation Boka gärna din tid i dag

Hur ser upplägget ut i praktiken?

Hej kära kund,Du som finns i Gamla Ö eller i flera andra områden är varmt välkommen att boka en Bioneuroemoción ® konsultation med mig Davinia.

 

Jag vill börja med att säga grattis till att du valt att leta efter ett sätt att må bättre att förstå dig själv och att utvecklas som en mer medveten människa.Vi mår alla bra av fler medvetna ögonblick i livet❤.

För det andra skulle jag vilja berätta vad en konsultation handlar om.Känslor är ett sätt för kroppen att kommunicera med det som finns runt omkring.Känslor är viktiga för att vi ska kunna agera och uppträda i vår vardag.Det blir svårt när du inte förstår varför känslorna är så starka men de ändå hindrar dig från att gå dit du vill.Det kan visa sig som inre blockeringar stark rädsla överreaktioner svårbegripliga beteenden och återkommande beslut som inte gynnar dig.När du längtar efter att förändra något men dina känslor hindrar dig från att ta steget.

 

En konsultation brukar vara uppdelad i 3 delar:

1. Varför du kommer till konsultationen: Du delar din bild av vad som känns svårt för dig. Kom ihåg att problemet ofta döljer det verkliga problemet vi ljuger alla för oss själva det är ett normalt psykiskt försvar hos oss människor vid stress. Min uppgift är att hjälpa dig att se sanningen bakom det du omedvetet döljer för dig själv. På vilket sätt gör vi detDin kropp visar det som kanske inte sägs högt.Jag använder frågor och iakttagelser av ditt kroppsspråk utifrån NPL för att förstå mer.Det är normalt att känna sig obekväm tills det verkliga problemet kommer fram.Jag finns där med dig under hela processen du kan slappna av så gott du kan och låta dig hållas av processen.Du kommer att märka dina försvar på vägen och jag finns där när de visar sig.Jag kommer att hjälpa dig att se dem tydligt så att du känner igen dem framöver❤

2. När vi har nått fram till den verkliga orsaken till ditt problem tittar vi på vilket budskap som finns i den. Du kommer att upptäcka en sida av dig själv du inte tidigare förstått. Du blir klarare över hur det här mönstret har uppstått och blir mer medveten om inre delar av dig själv som ditt undermedvetna redan kände till.

3. Vi ser tillsammans hur den här förståelsen spelar in i din vardag och hur den öppnar upp för lösningar du kanske inte sett förut💚🌱

 

Innan vi ses vill jag också ge dig de riktlinjer som gäller i en Bioneuroemoción ® konsultation:

1. Undvik att tala om allt runtom det vi arbetar med. Ge konkreta svar direkt på frågorna. Behovet att tala om allt omkring problemet är en del av det mentala skyddet. Det är viktigt för processen att du svarar direkt på frågorna.

2. Tala i nutid och så objektivt du kan. Försök undvika ett språk fyllt av förklaringar analyser och värderingar. Berätta vad som hände så konkret som om du beskrev en filmsekvens utan att lägga till egna förklaringar. Jag finns där för att hjälpa dig tillbaka om du hamnar i tolkningar så det är ingen fara. .

3. Det är helt normalt att du kan känna obehag under vårt arbete. Det är ofta ett tecken på att vi kommer åt känslor som inte fått komma fram tidigare. Jag kommer att vara med dig och jag har själv varit där du är i dag. Du är i goda händer men om du någon gång bestämmer dig för att inte fortsätta kommer du att bli respekterad. Jag går inte dit du inte vill.

 

Känslor behöver få komma ut och bli uttryckta.När vi inte uttrycker dem kan de fastna som undvikande beteenden känslomässig obalans eller kroppsliga symtom.Den ursprungliga smärtan ligger i det förflutna men minnet går att belysa på ett nytt sätt.På så sätt kan något tungt kännas lättare mindre färgat av förbittring och ibland fyllt av ny värme och kärlek💚🌱

 

Jag är tacksam för att du låter mig följa dig i din process kring Personlig utveckling och självkännedom.Det liv du innerst inne längtar efter finns där och väntar på dig😉

En varm kram,

Davinia Andersson din Bioneuroemoción ® konsult

utbildad med Master i Bioneuroemotion®

Låt mig hjälpa dig att hitta din riktning idag

Ett gratis förslag!