Personlig utveckling Gusum

Personlig utveckling Gusum

Vet du vad personlig utveckling egentligen är? Vill du veta vad det innebär och hur du kan tillämpa det i ditt liv? Bor du i eller i närheten av Gusum kan du kontakta mig för Personlig utveckling och flera andra tjänster!

Ett gratis förslag!

Personlig utveckling i Gusum - Boka tid idag

See the Life in U när du behöver hjälp med stress och konflikthantering

I min roll är jag erfaren konsult inom Bioneuroemoción® där jag erbjuder samtal online för att du ska kunna få syn på mönstren bakom till dina återkommande känslomässiga mönster. Under vårt samtal öppnas en möjlighet till en ny synvinkel som stöttar dig i att bli mer aktiv i hur du möter dina utmaningar samt lära dig mer om Personlig utveckling och liknande. Hur skulle det kännas att förändra din uppfattning och se dina utmaningar ur ett bredare perspektiv Målet är att främja ditt känslomässiga välbefinnande och din personliga utveckling. Bioneuroemoción® är ingen psykoterapi utan inriktar sig på personlig utveckling och du kan ta del av detta även om du bor i till exempel Gusum!

See the Life in U

Välmående och personlig utveckling steg för steg!

Jag har en lång akademisk resa med diplom, master och 17 års studier Mina tjänster prissätts per konsultation Boka en tid som passar dig redan i dag

Hur går det till om jag vill boka tid?

Kära kundOavsett om du är i Gusum eller i andra områden runtomkring kan du komma till mig Davinia för en Bioneuroemoción ® konsultation.

 

Det första jag vill göra är att gratulera dig till att du aktivt söker sätt att må bättre förstå dig själv och utvecklas som medveten person.Vi mår alla bra av fler medvetna ögonblick i livet❤.

Jag vill gärna ge dig en bild av vad en konsultation går ut på.När känslor dyker upp är det ett tecken på att kroppen talar med sin omgivning.Just känslorna hjälper oss att välja hur vi ska agera och bete oss.Det som skaver är när det inte finns en uppenbar orsak till känslorna men de ändå håller dig tillbaka från det du vill.Det kan visa sig som inre blockeringar stark rädsla överreaktioner svårbegripliga beteenden och återkommande beslut som inte gynnar dig.När du längtar efter att förändra något men dina känslor hindrar dig från att ta steget.

 

En konsultation brukar vara uppdelad i 3 delar:

1. Anledning till konsultationen: Du delar din bild av vad som känns svårt för dig. Det är bra att veta att problemet du berättar om ofta döljer något djupare vi människor luras lätt av våra egna försvar särskilt när vi är stressade. Min uppgift är att hjälpa dig att se sanningen bakom det du omedvetet döljer för dig själv. Hur gör vi det Din kropp visar det som kanske inte sägs högt.Jag ställer frågor och observerar ditt kroppsspråk med hjälp av NPL tekniker.Det är normalt att känna sig obekväm tills det verkliga problemet kommer fram.Du får stöd av mig under hela samtalet du behöver inte ha kontroll själv hela tiden.Det är helt normalt med de psykiska försvar vi kommer att möta tillsammans.Jag visar dig hur dina försvar ser ut så att du kan bli mer medveten om dem❤

2. När den verkliga orsaken kommer fram utforskar vi vilket budskap den har till dig. Du får en ny förståelse för den här delen av dig själv. Du lägger märke till hur den här informationen har skapats och hur du samtidigt bär på omedvetna delar av dig själv som nu kommer fram till ytan.

3. Vi kommer att se hur allt detta påverkar dig här och nu och hur du genom att förstå det vi såg i del två kan se lösningar på ditt problem💚🌱

 

Jag vill också förmedla de viktigaste riktlinjerna som gäller under en Bioneuroemoción ® konsultation:

1. Gå inte runt problemet. Svara bara konkret på mina frågor. Lusten att berätta om allt möjligt runtomkring är en del av ditt psykiska försvar. Det är därför mycket viktigt att du håller dig till det jag frågar om.

2. Prata i nuform och fokusera på det som faktiskt hände. Undvik att gömma dig i tankar och resonemang runt det du berättar. Försök beskriva situationen som rena fakta utan att anta att jag redan förstår hela sammanhanget. Jag finns där för att hjälpa dig tillbaka om du hamnar i tolkningar så det är ingen fara. .

3. Det är helt normalt att du kan känna obehag under vårt arbete. Det betyder att vi arbetar med just de känslor som inte fick utrymme när du var yngre. Jag finns där hela tiden och jag vet hur det känns eftersom jag har varit igenom det själv. Du är trygg hos mig och om du av någon anledning vill avsluta resan så respekterar jag det fullt ut. Jag går bara så långt som du själv väljer att gå just nu.

 

Känslor är till för att kännas och uttryckas.När de inte får komma ut kan de sätta sig som rädslor undvikanden eller långvariga besvär i kroppen.Smärtan har redan känts det är bara minnet som finns kvar och minnet kan förstås ur ett nytt perspektiv.Det kan göra att du ser tillbaka med en annan känsla mer lättnad mindre tyngd och ibland med ett hjärtligare perspektiv💚🌱

 

Tack för att jag får följa med dig på din resa gällande Personlig utveckling och självkännedom.Det finns ett liv du längtar efter och det väntar tålmodigt på dig😉

En kärleksfull kram,

Davinia Andersson din Bioneuroemoción ® konsult

utbildad med Master i Bioneuroemotion®

Låt mig med värme och nyfikenhet vägleda dig idag

Ett gratis förslag!