Personlig utveckling Kagalund

Personlig utveckling Kagalund

Är du nyfiken på vad personlig utveckling egentligen handlar om? Skulle du vilja veta hur personlig utveckling kan se ut i just din vardag? Håller du till i Kagalund området kan du vända dig till mig för Personlig utveckling och fler tjänster.

Ett gratis förslag!

Personlig utveckling i Kagalund - Boka tid idag

See the Life in U för dig som vill förstå och hantera stress och konflikter

Jag är certifierad konsult inom Bioneuroemoción® och erbjuder samtal online med målet att du ska kunna identifiera orsaken till dina känslomässiga blockeringar. I våra möten bjuds du in till ett nytt perspektiv som ger dig kraft att ta ett mer aktivt ansvar för dina utmaningar och också utforska Personlig utveckling och andra närliggande arbetssätt. Hur skulle det kännas att förändra din uppfattning och se dina utmaningar ur ett bredare perspektiv Målet med arbetet är att stärka ditt känslomässiga välbefinnande och stötta din personliga utveckling. Bioneuroemoción® ska inte ses som psykoterapi utan som ett verktyg för personlig utveckling och du kan ta del av detta även om du bor i till exempel Kagalund!

See the Life in U

Välmående och personlig utveckling!

Jag har en gedigen utbildningsgrund med diplom, master och 17 års studier Jag debiterar per konsultation Boka din tid redan i dag

Hur går det till?

Hej och varmt välkommen,Befinner du dig i Kagalund eller ett flertal andra områden är du välkommen till en Bioneuroemoción ® konsultation med mig Davinia.

 

Till att börja med vill jag gratulera dig för att du är nyfiken på att må bättre förstå dig själv och utvecklas i din medvetenhet.Det gör stor skillnad när vi får fler medvetna ögonblick i våra liv❤.

Jag vill gärna ge dig en bild av vad en konsultation går ut på.När du upplever känslor betyder det att kroppen skickar signaler till dig om din omgivning.Känslor behövs för att vi ska kunna fatta beslut och agera på det som händer.Problemet kommer när det inte finns någon synlig orsak till att dessa känslor aktiveras du vill göra något men känslorna låter dig inte göra det du vill.Det kan yttra sig som blockeringar rädslor kraftiga reaktioner beteenden som känns obegripliga eller att samma felsteg upprepas om och om igen.När du försöker gå åt ett håll men känslorna hela tiden knuffar dig åt ett annat.

 

En session är i grunden uppbyggd kring tre olika delar:

1. Orsaken till att du söker konsultation: Du beskriver hur du ser på ditt problem just nu. Ofta döljer det uttalade problemet ett annat underliggande problem vi har alla psykiska försvar och vi kan omedvetet lura oss själva när vi är under stress. Mitt jobb blir att avslöja sanningen bakom dessa inre lögner. Hur gör vi det Kroppen visar alltid vad som egentligen pågår.Jag kommer att ställa frågor och titta på ditt kroppsspråk NPL teknik.Att känna sig lite obekväm är vanligt när vi närmar oss det riktiga problemet.Jag finns där med dig under hela processen du kan slappna av så gott du kan och låta dig hållas av processen.De försvar du märker är helt vanliga reaktioner och vi tar oss förbi dem sida vid sida.Jag kommer att hjälpa dig att se dem tydligt så att du känner igen dem framöver❤

2. När vi hittar den verkliga orsaken till ditt problem kommer vi att se vilket stort budskap den bär med sig. Du kommer att förstå den delen av dig själv på ett helt nytt sätt. Du får syn på hur denna information kommit in i ditt liv och blir mer medveten om sidor av dig själv som du innerst inne hela tiden burit med dig.

3. Vi ser tillsammans hur den här förståelsen spelar in i din vardag och hur den öppnar upp för lösningar du kanske inte sett förut💚🌱

 

Slutligen vill jag ge dig några viktiga riktlinjer inför en Bioneuroemoción ® konsultation:

1. Försök att inte fastna i det som ligger vid sidan av. Svara rakt och tydligt på det jag frågar om. Lusten att berätta om allt möjligt runtomkring är en del av ditt psykiska försvar. Det är viktigt att du kommer tillbaka till frågan om du märker att du glider i väg.

2. Beskriv i nutid och håll dig så nära det konkreta som du kan. Undvik att hamna i långa förklaringar tankar och åsikter. Försök beskriva situationen som rena fakta utan att anta att jag redan förstår hela sammanhanget. Jag är med dig och påminner dig gärna om detta så det är helt okej om du glömmer ibland. .

3. Det är helt normalt att du kan känna obehag under vårt arbete. Det betyder att vi arbetar med just de känslor som inte fick utrymme när du var yngre. Jag kommer att vara med dig och jag har själv varit där du är i dag. Du är omhändertagen under processen och om du vill pausa eller avsluta lyssnar jag alltid på det. Jag kommer aldrig att tvinga dig förbi en gräns du inte vill passera.

 

Känslor vill bli kända och uttryckta.När de inte får komma ut kan de sätta sig som rädslor undvikanden eller långvariga besvär i kroppen.Själva smärtan upplevdes en gång det som finns kvar nu är minnet och det kan ses på ett nytt sätt.Det öppnar för att du kan känna annorlunda mer lättnad mindre bitterhet och kanske en mjukare kärlek till dig själv💚🌱

 

Tack för att jag får följa med dig på din resa gällande Personlig utveckling och självkännedom.Din framtid det liv du längtar efter är närmare än du tror😉

Med stor omtanke,

Davinia Andersson

med Master i Bioneuroemotion®

Låt mig vara med och vägleda dig idag

Ett gratis förslag!