Personlig utveckling Smedby

Personlig utveckling Smedby

Har du funderat på vad personlig utveckling egentligen är? Skulle du vilja veta hur personlig utveckling kan se ut i just din vardag? Rör du dig i Smedby området till vardags kan du höra av dig till mig om Personlig utveckling och mycket mer.

Ett gratis förslag!

Personlig utveckling i Smedby - Boka tid idag

See the Life in U med utrymme för både känslor och lösningar i stress och konflikthantering

Jag verkar som en professionell konsult i Bioneuroemoción® och jag erbjuder onlinekonsultationer för att tillsammans med dig utforska grundorsaken till dina känslomässiga blockeringar. Under vårt samtal kommer du att få ett nytt perspektiv som gör att du kan ta en mer aktiv roll i att hantera dina svårigheter och dessutom fördjupa din förståelse för Personlig utveckling och liknande områden. Hur skulle ditt liv påverkas om du kunde se dina utmaningar med nya ögon Syftet är att bidra till mer känslomässigt välbefinnande och en hållbar personlig utveckling. Bioneuroemoción® är ingen psykoterapi utan inriktar sig på personlig utveckling och jag erbjuder detta till dig från till exempel Smedby.

See the Life in U

Ett lugnare liv genom välmående och personlig utveckling!

Jag har lång erfarenhet av studier, sammanlagt 17 år, med både diplom och master Mina tjänster prissätts per konsultation Boka ditt samtal redan i dag

Hur fungerar processen?

Kära kundBefinner du dig i Smedby eller ett flertal andra områden är du välkommen till en Bioneuroemoción ® konsultation med mig Davinia.

 

Jag vill börja med att säga grattis till att du valt att leta efter ett sätt att må bättre att förstå dig själv och att utvecklas som en mer medveten människa.Världen behöver fler stunder av medvetenhet i våra liv❤.

Jag vill också beskriva vad som händer under en konsultation.När vi känner starka känslor är det kroppen som försöker kommunicera med omvärlden.Det är helt naturligt och nödvändigt att ha känslor för att kunna handla och bete sig.Utmaningen kommer när du inte ser någon klar orsak till känslorna och ändå hindrar de dig från att göra det du vill.Det kan handla om känslomässiga blockeringar olika rädslor överdrivna reaktioner beteenden du inte känner igen eller att du gång på gång tar beslut som inte blir bra.När du har ett tydligt mål men dina känslor leder dig någon annanstans.

 

Konsultationen består av 3 delar:

1. Varför du kommer till konsultationen: Du delar din bild av vad som känns svårt för dig. Kom ihåg att problemet ofta döljer det verkliga problemet vi ljuger alla för oss själva det är ett normalt psykiskt försvar hos oss människor vid stress. Mitt jobb blir att avslöja sanningen bakom dessa inre lögner. Hur går det till Kroppen berättar sådant som orden ibland döljer.Jag ställer frågor och observerar ditt kroppsspråk med hjälp av NPL tekniker.Att känna sig lite obekväm är vanligt när vi närmar oss det riktiga problemet.Jag följer dig genom varje steg så du kan vila i att du inte är ensam.De försvar du märker är helt vanliga reaktioner och vi tar oss förbi dem sida vid sida.Jag ska peka ut dem för dig så att du också kan se dem❤

2. När den verkliga orsaken kommer fram utforskar vi vilket budskap den har till dig. Du kommer att förstå den delen av dig själv på ett helt nytt sätt. Du blir klarare över hur det här mönstret har uppstått och blir mer medveten om inre delar av dig själv som ditt undermedvetna redan kände till.

3. Vi tittar på hur den nya förståelsen påverkar dig i dag och hur du därifrån kan se konkreta lösningar på din situation💚🌱

 

Avslutningsvis vill jag dela några grundläggande riktlinjer för en Bioneuroemoción ® konsultation:

1. Försök att inte fastna i det som ligger vid sidan av. Svara bara konkret på mina frågor. Behovet att tala om allt omkring problemet är en del av det mentala skyddet. Det här är viktigt för att vi ska kunna gå på djupet på rätt sätt.

2. Använd nutid och var så tydlig och konkret som möjligt. Undvik att hamna i långa förklaringar tankar och åsikter. Jag vill ha objektivitet riktiga detaljer som om du berättar vad en videokamera spelade in utan att tolka eller tro att jag ska veta vad som hände. Jag finns där för att hjälpa dig tillbaka om du hamnar i tolkningar så det är ingen fara. .

3. Det är normalt att känna sig obekväm eller få olustkänslor under konsultationen. Det är ofta ett tecken på att vi kommer åt känslor som inte fått komma fram tidigare. Jag står vid din sida och känner igen de steg du tar eftersom jag själv gått igenom dem. Du är i goda händer men om du någon gång bestämmer dig för att inte fortsätta kommer du att bli respekterad. Jag kommer aldrig att tvinga dig förbi en gräns du inte vill passera.

 

Känslor är till för att kännas och uttryckas.När vi inte gör det fastnar de ofta som undvikanden instabilitet eller återkommande ohälsa.Den ursprungliga smärtan ligger i det förflutna men minnet går att belysa på ett nytt sätt.Det kan göra att du ser tillbaka med en annan känsla mer lättnad mindre tyngd och ibland med ett hjärtligare perspektiv💚🌱

 

Tack för förtroendet att få gå vid din sida på din resa inom Personlig utveckling och din självkännedom.Det liv du innerst inne längtar efter finns där och väntar på dig😉

Med stor omtanke,

Davinia Andersson

med Master i Bioneuroemotion®

Låt mig vägleda dig mot det du längtar efter idag

Ett gratis förslag!