Terapi Sandkullen

Terapi Sandkullen

Undrar du vad personlig utveckling i grunden betyder? Vill du upptäcka hur du kan göra personlig utveckling till en del av ditt liv? Bor du i eller i närheten av Sandkullen kan du kontakta mig för Terapi och flera andra tjänster.

Ett gratis förslag!

Terapi i Sandkullen - Boka tid idag

See the Life in U för dig som vill förebygga stress och konflikter

Jag verkar som utbildad konsult i Bioneuroemoción® och jag erbjuder onlinekonsultationer för att du ska kunna få syn på orsaken till dina känslomässiga konflikter. Under vårt samtal öppnas en möjlighet till ett nytt perspektiv som ger dig kraft att ta ett mer aktivt ansvar för dina utmaningar och dessutom fördjupa din förståelse för Terapi och liknande områden. Hur tror du att det skulle kännas att börja se dina utmaningar ur ett större perspektiv Målet med arbetet är att stärka ditt känslomässiga välbefinnande och stötta din personliga utveckling. Bioneuroemoción® ska inte ses som psykoterapi utan som ett verktyg för personlig utveckling och du kan ta del av detta även om du bor i till exempel Sandkullen!

See the Life in U

För dig som vill satsa på välmående och personlig utveckling!

Jag har lagt 17 år på min utbildning och har både diplom och master Varje pris är satt per konsultation Välkommen att boka din tid redan i dag

Hur går själva processen till?

Hej du fina,Du som finns i Sandkullen eller i flera andra områden är varmt välkommen att boka en Bioneuroemoción ® konsultation med mig Davinia.

 

Först vill jag gratulera dig för att du letar efter ett sätt att må bättre vill förstå dig själv och vill utvecklas som en medveten person.Vi mår alla bra av fler medvetna ögonblick i livet❤.

Sedan vill jag gärna berätta vad en konsultation tillsammans med mig innebär.När du upplever känslor betyder det att kroppen skickar signaler till dig om din omgivning.Känslor är viktiga för att vi ska kunna agera och uppträda i vår vardag.Problemet uppstår när det verkar saknas en tydlig orsak till känslorna du vill något men känslorna stoppar dig.Det här kan bland annat visa sig som rädslor blockeringar starka reaktioner märkliga beteenden eller upprepningar av beslut som du efteråt ångrar.När du försöker gå åt ett håll men känslorna hela tiden knuffar dig åt ett annat.

 

Vårt gemensamma arbete i konsultationen delas in i 3 steg:

1. Anledning till konsultationen: Du sätter ord på det du upplever som din utmaning. Kom ihåg att problemet ofta döljer det verkliga problemet vi ljuger alla för oss själva det är ett normalt psykiskt försvar hos oss människor vid stress. Min roll är att tillsammans med dig synliggöra sanningen bakom de berättelser du har skapat. Hur arbetar vi med det Kroppen visar alltid vad som egentligen pågår.Genom frågor och uppmärksamhet på ditt kroppsspråk använder jag NPL som verktyg.Det hör till att obehag kan dyka upp just innan sanningen blir tydlig.Jag finns där med dig under hela processen du kan slappna av så gott du kan och låta dig hållas av processen.Det är helt normalt med de psykiska försvar vi kommer att möta tillsammans.Jag hjälper dig att sätta ord på försvaren så att du själv kan upptäcka dem❤

2. När den verkliga orsaken kommer fram utforskar vi vilket budskap den har till dig. Du kommer att förstå dig själv på ett sätt som kan kännas helt nytt. Du kommer att se hur den informationen kom till dig och du blir medveten om delar av dig själv som du inte känt till men som ditt undermedvetna visste om.

3. Vi kopplar allt till hur du har det nu och låter den nya insikten hjälpa dig att hitta utvägar ur det som tidigare känts fastlåst💚🌱

 

Avslutningsvis vill jag dela några grundläggande riktlinjer för en Bioneuroemoción ® konsultation:

1. Gå inte runt problemet. Svara bara konkret på mina frågor. Det är vanligt att vilja gå in på många sidospår men det är bara dina försvar som talar. Det är därför mycket viktigt att du håller dig till det jag frågar om.

2. Tala i nutid och så objektivt du kan. Vi vill undvika andra och tredje gradens språk där du bara förklarar och tycker. Tänk att du beskriver det en kamera ser utan att lägga till vad du tror eller tycker om det. Jag är med dig och påminner dig gärna om detta så det är helt okej om du glömmer ibland. .

3. Det är normalt att känna sig obekväm eller få olustkänslor under konsultationen. Det pekar på att vi får kontakt med känslor som varit undanträngda sedan länge. Jag finns där hela tiden och jag vet hur det känns eftersom jag har varit igenom det själv. Du är i goda händer men om du någon gång bestämmer dig för att inte fortsätta kommer du att bli respekterad. Jag kommer aldrig att tvinga dig förbi en gräns du inte vill passera.

 

Känslor behöver få komma ut och bli uttryckta.När de inte får komma ut kan de sätta sig som rädslor undvikanden eller långvariga besvär i kroppen.Smärtan har du redan gått igenom det som är kvar är minnet och minnet kan vi möta från en annan vinkel.Det gör att allt kan kännas annorlunda utan förbittring med lättnad ibland till och med med kärlek💚🌱

 

Jag är tacksam för att du låter mig följa dig i din process kring Terapi och självkännedom.Det liv du drömmer om står redan och väntar på dig😉

En varm kram,

Davinia Andersson

certifierad med Master i Bioneuroemotion®

Låt mig vägleda dig idag så du slipper bära allt själv

Ett gratis förslag!